piątek, 7 czerwca 2019

Idealny strój na lato z CELLBES!


Cześć!

Szukacie idealnego stroju na lato?

Jeśli tak, to zajrzyjcie do CELLBES!

Ja właśnie tam skompletowałam mój ultra uniwersalny i bardzo praktyczny zestaw na ciepłe dni!

Pierwszą rzeczą, która przykuwa wzrok, jest szałowa BLUZKA W KWIATY (KLIK!).

Bluzka ma hiszpański dekolt ozdobiony efektowną, czarną koronką.

Zestawiłam ją z JEANSOWĄ SPÓDNICĄ (KLIK!) o długości do kolan.

Co ciekawe, kupując spódnicę mogłam wybrać jedną z dwóch opcji długości. To bardzo praktyczne rozwiązanie!

Kropką nad "i" są wygodne, CZARNE SANDAŁY (KLIK!).

Buty te mają stabilny, niski obcas i modny fason z ozdobnym, metalicznym kółeczkiem.

Mam nadzieję, że ten look również się Wam spodoba!

Buziaki!

Wasza Aga 💋












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz