czwartek, 22 sierpnia 2019

Czerwona pantera z YOURS


Witajcie Kochani!

Dziś przygotowałam dla Was stylizację w ubraniach marki YOURS Clothing Polska.

Połączyłam w niej dwa wyraziste kolory -  czerwień oraz czerń.

Bardzo lubię zwierzęce desenie, a "panterka" jest moim ulubionym printem.

Czerwony TOP (KLIK!) ma cienkie ramiączka oraz falbany, które opadają na ramiona tworząc krótkie rękawy.

Połączyłam go z CZARNYMI SPODNIAMI (KLIK!) o klasycznym, zwężającym się ku dołowi fasonie.

Całość stanowi spójny i efektowny look o wyjściowym, imprezowym charakterze.

Któż nie lubi połączenia czerni i czerwieni?

Ja za nim przepadam, gdyż pasuje do mojego typu urody.

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć.

Buziaki!

Wasza Aga 💋

Fot. Elblag Eye Martin












3 komentarze:

  1. Petarda!
    Daga ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta czerwień olśniewająca Agnieszko. Pięknie 🤗

    OdpowiedzUsuń
  3. HOT!

    Hiszpanka świetna i doskonale komponuje się ze spodniami i Twoją fryzurą!

    OdpowiedzUsuń