poniedziałek, 26 sierpnia 2019

GRANDIO - efektowna sukienka w kwiaty - KINGA


Witajcie Kochani!

Dziś zaproszę Was na prezentację kolejnej zachwycającej kreacji z kolekcji marki GRANDIO (KLIK!).

Tym razem jest to kwiecista sukienka o nazwie KINGA (KLIK!).

Sukienka uszyta jest z miłej dla ciała tkaniny ze sporą ilością elastanu, co sprawia, że doskonale układa się na sylwetce plus size.

Kreacja ma bezpieczną długość, fason litery " A " i pięknie podkreśla talię.

Jej stonowana barwa - efektowny granat, przełamana jest nadrukiem biało-różowych magnolii.

W mojej prezentacji połączyłam ją z intensywnie różowymi dodatkami.

Mam nadzieję, że całość stylizacji się Wam spodoba!

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć.

Buziaki!

Wasza Aga 💋

Fot. Elblag Eye Martin









3 komentarze:

  1. Piękna modelka, piękna stylizacja, piękne zdjęcia 🌸🤗

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka! Takie kolory kojarzą mi się właśnie z latem, a raczej z jego późną odsłoną. Stylizacja jak najbardziej w punkt! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Look ze smakiem - tak w 3 słowach. Dodatkowo powiem, że bardzo podoba mi się torebka

    OdpowiedzUsuń