środa, 13 listopada 2019

Andrzejkowe stylizacje z CELLBES


Dziewczyny!

Jesteście gotowe na porcję ANDRZEJKOWCH inspiracji?

Specjalnie dla Was przejrzałam ofertę sklepu CELLBES i wybrałam dla Was same "perełki", które możecie założyć zarówno na wielkie przyjęcie, jak i na popularną w Polsce "domówkę".

Ubrania te - poza swoją efektownością - są również funkcjonalne i wygodne.

Zawsze zwracam uwagę na tkaniny oraz dzianiny, z których są wykonane.

Sukienki, tuniki, bluzki czy spodnie są na tyle uniwersalne, ze założycie je również na inne okazje.

Zobaczcie co dla Was przygotowałam!

Dla ułatwienia załączyłam link do każdego produktu pod zdjęciem.

Miłego oglądania!

Koniecznie napiszcie mi, które modele ubrań skradły Wasze serce!

Buziaki...

Wasza Aga 💋







































2 komentarze:

  1. Uwielbiam takie posty, zawsze przy okazji można się zainspirować i znaleźć coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłupiałam.
    Każda, KAŻDA powiadam, stylizacja jest świetna. Zwłaszcza sukienki.

    OdpowiedzUsuń