niedziela, 17 listopada 2019

Jesie艅 w kolorze kobaltowym - stylizacja z CELLBES


Witajcie Kochani!

Co powiecie na jesie艅 w kolorze COBALT BLUE? 馃挋

Bardzo lubi臋 ten odcie艅 niebieskiego, wi臋c z rado艣ci膮 zaprezentuj臋 Wam dzi艣 moj膮 stylizacj臋 z mark膮 CELLBES!

W tym zestawie postawi艂am na efektown膮 TUNIK臉 (KLIK!), uszyt膮 z ch艂odnej i lej膮cej dzianiny.

Urzek艂 mnie jej fason oraz patchworkowy nadruk.

Zawsze marzy艂am te偶 o LEGGINSACH (KLIK!), kt贸re imitowa艂yby efekt eko sk贸ry.

Zwr贸膰cie te偶 uwag臋 na moje BOTKI (KLIK!) w nieco rockowym stylu. Opr贸cz fasonu, ich niew膮tpliwym atutem jest stabilny obcas.

Tej stylizacji nie by艂oby bez mojej fantastycznej, pikowanej KURTKI (KLIK!), kt贸ra jest ciep艂a, ale lekka jak pi贸rko!

Mam nadziej臋, 偶e i ten look Was zainspiruje!

Buziaki!

Wasza Aga 馃拫

Fot. Marcin ❤



















2 komentarze:

  1. Pani Agnieszko, czy jest co艣 w czym wygl膮da Pani mniej pi臋knie ni偶 zazwyczaj? ;-) W ka偶dej stylizacji Pani l艣ni. Brawo :-)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Pi臋kna stylizacja. Dzi臋kuj臋 za inspiracje

    OdpowiedzUsu艅