niedziela, 22 grudnia 2019

Moda męska - biznesowy look z CELLBES


Kochani!

Biznes dotychczas był całym moim życiem. Nie przestał nim być. Można i należy tez dostrzec to, co w sercu siedzi i ukryte jest od lat. Odkryć siebie na nowo, dać samemu sobie szansę. Wykorzystać życie na tyle, na ile się da.

Steeve Jobs powiedział...
„Im bardziej dojrzewamy, tym bardziej mądrzejemy...”
„Gdyby nie porażki, które ponosiłem, nigdy nie osiągnąłbym tego, co osiągnąłem”

Idąc z tymi słowy przez życie, mogę powiedzieć jedno i jest to kwintesencją moich myśli. Gdybym nie przeżył tego, co całe szczęście jest już za mną, nie spotkałbym Agnieszki, która z cała pewnością odmieniła moje życie.

Gdyby nie ona nie byłoby mnie tu i nie robiłbym tego, co robię. Gdyby nie ona, w moim życiu nie byłoby Cellbes. Jest ona. Jest Cellbes. Jestem ja.

Z ogromna dumą pokazuje modę męska. Jestem jak dotąd jedynym facetem w Polsce, który dzięki Cellbes może to robić. Sami oceńcie jak mi to wychodzi.

Dziś prezentuje na sobie:
Kurtkę: KLIKNIJ TUTAJ!
Koszulę: KLIKNIJ TUTAJ!
Spodnie: KLIKNIJ TUTAJ!
Pasek: KLIKNIJ TUTAJ!

Warto marzyć, warto żyć. Walczcie sami ze sobą. Ograniczenia tkwią tylko w samych nas. Nigdy się nie poddawajcie. Nigdy.

Pozdrawiam,
Marcin 😊

Fot. Aguś ❤






























1 komentarz:

  1. Marcin, pasuje Ci ten styl. Podkreśla w 100% Twoją postawę i osobowość.

    OdpowiedzUsuń