niedziela, 8 grudnia 2019

Świąteczne KLIMATY - moda oraz "home decor"


Witajcie Kochani!

Dziś zapraszam Was na post z inspiracjami świątecznymi.

Będą to zarówno kreacje, które możecie ubrać podczas Wigilii, jak i ozdoby z kategorii "home decor".

Kilka dni temu odwiedziłam z Marcinem  KWIACIARNIĘ KLIMATY na ul. Nitschmanna 30-32 D w Elblągu.

Podczas tych odwiedzin połączyliśmy przyjemne z pożytecznym.

Szukaliśmy dekoracji do naszego mieszkania, a przy okazji Marcin zdobił mi zdjęcia w eleganckich sukienkach.

Galeria zdjęć w tym poście to jedynie przedsmak tego, co możecie zobaczyć w Kwiaciarni Klimaty.

Jesteśmy zauroczeni bogactwem asortymentu, błyskiem, czy wręcz przepychem tych bożonarodzeniowych ozdób.

Na szczególną uwagę zasługują też kwiaty, które kuszą kolorami.



Moją prezentację podzielę na trzy części.

W pierwszej odsłonie zobaczycie mnie w chabrowej sukience CHIARA (KLIK!)  marki MODACATALINA.PL

Sukienka Chiara to oversizowa propozycja w eleganckim wydaniu.

Rękawy sukienki są ozdobione cekinowymi paskami dzięki którym sukienka nabiera bardzo szkownego looku w stylu GLAMOUR.











Oto druga odsłona i sukienka LIDIA (KLIK!) marki MAUA (KLIK!).

Lidia to elegancka, portfelowa sukienka w rudym kolorze.

Uszyta jest z miękkiej tkaniny, na podszewce.

Całość ma dodatek elastanu, a więc lekko pracuje i dzięki temu jest bardzo wygodna oraz nie krępuje ruchów.












Trzecią świąteczną propozycją jest urocza TUNIKA Z PLISOWANIEM marki YOURS .

Tunika ma oryginalny, zwiewny fason. Jej atutem są rękawy z falbaną oraz warstwowy krój.

Jest lekka i idealnie pasuje do skórkowych legginsów (KLIK!).











Mam nadzieję, że moja prezentacja przypadnie Wam do gustu!

Zdjęcia powstały w Kwiaciarni KLIMATY, którą serdecznie polecam.

Fot. Marcin ❤

Buziaki!

Wasza Aga 💋



1 komentarz: