niedziela, 3 maja 2020

MAUA - sukienka ADELE w egzotyczne liście


Witajcie Kochani!

Dziś pokażę Wam moją nowość z kolekcji marki MAUA (klik!).

Sukienka nazywa się ADELE (KLIK!) i jest to topowy model tej firmy.

Nowością natomiast jest ciekawy nadruk na dzianinie - egzotyczne, zielono-zółte liście.

Kreacja ma fason oversize i dwie kieszenie na linii bioder.

Świetnie sprawdzi się na co dzień, ale odpowiednio zaaranżowana i uzupełniona modnymi dodatkami, będzie doskonale wyglądać podczas większego wyjścia.

Ja w mojej stylizacji postawiłam na żółte dodatki. Doskonale komponują się z żółtymi akcentami na sukience.

Mam nadzieję, że całość się Wam spodoba!

Buziaki!

Wasza Aga 💋

Fot. Marcin 💓 







1 komentarz:

  1. Piękna sukienka o prostym kroju, a co najważniejsze z kieszeniami! Nie znałam tej marki, więc chętnie sprawdzę jakość :)

    OdpowiedzUsuń