poniedziałek, 25 maja 2020

Moje fantastyczne nowości z TONO!


Witajcie Kochani!

Dziś zaproszę Was na prezentację moich fantastycznych nowości ze sklepu TONO.sklep.pl.

Są to trzy sukienki o totalnie różnym wzornictwie.

1. Tunika KOMI (KLIK!)

Jak dla mnie ma idealną długość oraz fason.

W całości jest uszyta z dzianiny dresowej. Z przodu jest troszkę cieńsza, z tyłu mięsista i grubsza.

Jej niewątpliwym atutem jest ciekawy nadruk papugi z przodu. To istna eksplozja nasyconych kolorów.






2. Sukienka maxi w panterkę o nazwie TAMARIS (KLIK!)

Na pewno spodoba się fankom zwierzęcych nadruków!

Uszyta jest z przyjemnej dla ciała dzianiny. Ma gumkę oraz wiązanie w pasie.

Jej komfortowy, swobodny krój pozwala na pełną swobodę ruchów.






3. Sukienka SEVA (KLIK!) 

To sukienka w nieco bardziej eleganckim wydaniu.

Uszyta została ze sprężystej tkaniny w szerokie pasy.

Układ kolorów pozwala na szaleństwo z dodatkami.

Według mnie robi super wrażenie.






Mam nadzieję, że moja prezentacja się Wam podoba!

Buziaki!

Wasza Aga 💋

Fot. Marcin 💓

4 komentarze:

  1. Wszystkie super leżą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacje, uwielbiam wielokolorowe sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Panterka wymiata. Super Wyglądasz. Ta w paski na drugim miejscu. Też piękna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie trzy sukienki są świetne. Każda zupełnie inna, fantastyczne jest to, można do każdej z nich nałożyć zarówno szpilki gdzie stajemy się bardzo eleganckie jak i np. białe trampki gdzie stylizacja robi się bardziej sportowa.

    OdpowiedzUsuń