środa, 3 czerwca 2020

Róż i złoto - moja stylizacja z sandałami ze sklepu OdSzewca.pl


Witajcie Kochani!

Dziś zaproszę Was na prezentację uroczego, letniego zestawu w iście kobiecym wydaniu.

Jak widzicie na zdjęciach, mam tu na sobie śliczną sukienkę z kopertowym dekoltem marki Betty Barclay.

Według mnie ten odcień różu doskonale komponuje się ze złotem, stąd też postawiłam na złote dodatki.

Moje sandałki pochodzą od producenta obuwia - ze sklepu ODSZEWCA.pl (KLIK!).

Sklep ma zróżnicowaną ofertę, ale wyróżnia go również to, że możecie tam zrobić zamówienie na wykonanie butów na wymiar.

Producent ten nie boi się wyzwań. Specjalizuje się również w produkcji butów na szeroką stopę - dla osób tęższych lub z haluksami.

Moja pleciona, złota torebka jest z Quiosque.

Mam nadzieję, że ta prezentacja się Wam spodoba!

Buziaki!

Wasza Aga 💋

Fot. Marcin 💓












3 komentarze:

  1. Bardzo lubię sandałki na szerszym, nie wiadomo jak wysokim słupku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz pięknie w tej sukience. Idealna na ciepłe, letnie dni. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń