piątek, 12 czerwca 2020

Stroje kąpielowe Plus Size marki LORIN - kolekcja 2020


Witajcie Kochani!

Dziś zaproszę Was na prezentację trzech strojów kąpielowych plus size marki LORIN (KLIK!)

Będą to dwa stroje dwuczęściowe oraz jeden strój jednoczęściowy.

Każdy z nich podlinkuję, żeby łatwiej było Wam znaleźć je w sklepie!


1. Strój kobaltowy - KLIKNIJ TUTAJ!

Ten kolor ma moc!

Strój ma lekko usztywniany, marszczony biustonosz z odpinanymi ramiączkami.

Majtki są wysokie i mają ozdobne, transparentne wstawki po bokach.

Mam na sobie rozmiar 46 E.



2. Strój w egzotyczne kwiaty i liście - KLIKNIJ TUTAJ!

Ten strój zachwyca kolorami i kwiatowym wzorem.

Biustonosz jest miękki, na fiszbinach.

Majtki są wysokie i mają ozdobne marszczenia oraz kontrastujące wstawki po bokach.

Mam na sobie rozmiar 48E.


3. Jednoczęściowy strój w kwiaty - KLIKNIJ TUTAJ!

Ten strój ma usztywniane miseczki i dodatkową warstwę materiału z przodu.

Jego atutem jest świetna kolorystyka i ozdobne marszczenia.

Zwróćcie uwagę na to, jak stopniowo zmienia się w nim natężenie kolorów - jest czarny w obrębie bioder i jasny w okolicy biustu. 

Mam na sobie rozmiar 48E.


Mam nadzieję, że moja prezentacja przypadła Wam do gustu.

Ślę buziaki!

Wasza Aga 💋

Fot. Marcin 💓

1 komentarz:

  1. Ten ostatni strój super wygląda. Można poczuć się naprawdę pewnie :) Ja szukam właśnie nowego stroju dla siebie!

    OdpowiedzUsuń