niedziela, 12 lipca 2020

Moje nowe sukienki na lato ze sklepu KARKO.PL


Witajcie Kochani!

Dziś zaproszę Was na prezentację moich nowości z KARKO.PL.

Są to przepiękne sukienki w kwiaty w dwóch długościach - midi i maxi.

Opiszę je krótko i podlinkuję je Wam dla ułatwienia.

Przypominam Wam również o haśle rabatowym "agnieszkakownacka" , które daje Wam -15% na zakupy w sklepie KARKO.PL.

1. Sukienka hiszpanka KARLA w żółte maki KLIK!

Ta urocza sukienka uszyta jest z tkaniny wiskozowej z efektownym nadrukiem.

To wygodny fason z gumką w pasie i dekoltem typu "CARMEN".











2. Sukienka LONG dzianinowa z kieszeniami KLIK!

To bardzo wygodna sukienka o długości maxi. Uszyta jest z miękkiej i sprężystej dzianiny wiskozowej.

Ma krótkie rękawy i lubiane przez większość pań kieszenie na linii bioder.










Mam nadzieję, że moja prezentacja przypadła Wam do gustu.

Zachęcam do przeglądania oferty sklepu  KARKO.PL i do skorzystania z rabatu.

Buziaki!

Wasza Aga 💋

Fot. Marcin💓

4 komentarze:

  1. Pięknie. Brawo dla Pani 👏🏻

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze w końcu poszukać sobie takiej czarno-żółtej sukienki :) Nigdy nie przepadałam za odcieniami żółtego, ale powoli się przekonuję do odważniejszych kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Żółta stylizacja jest sztos! Właśnie zdałam sobie sprawę, że nie mam ani jednej żółtej rzeczy w szafie. Zamarzyła mi się teraz jakaś musztardowa letnia sukienka albo żakardowy sweterek na letnie wieczory. Muszę się wybrać na zakupy, mam już plan na weekend!

    OdpowiedzUsuń
  4. Długa sukienka jest idealna teraz na lato i dla mnie to must have w szafie.

    OdpowiedzUsuń