środa, 15 lipca 2020

Na plaży... w sukience CELLBES


Witajcie Kochani!

Dziś pokażę Wam moją plażową sukienkę z Cellbes., która sprawdza się idealnie podczas letnich wakacji.

SUKIENKA (KLIK!) uszyta jest z przewiewnej, oddychającej i lekkiej wiskozy.

Ma ciekawy fason z pęknięciami na ramionach oraz półokrągłe wykończenie dołu.

Myślę, że spodoba się Wam również nadruk na tkaninie - egzotyczne kwiaty, liście i zwierzęce printy.

Polecam wszystkim paniom, ceniącym luz i wygodę!

Buziaki!

Wasza Aga 💋

Fot. Marcin 💓





 





4 komentarze:

  1. Ta sukienka to lato w czystej postaci! Aż zamarzył mi się urlop, a plany mam dopiero na październik.. Wspaniale podkreśla Twoją urodę i ta paleta kolorystyczna jest obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, słoneczna sukienka :) Akurat na spacer nad morzem. Fajna długość. Chciałam zobaczyć czy są inne wzory i zakochałam się w sukienkach z tego sklepu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie bomba! Lubię takie wzorzyste sukienki :) Super na letnie wojaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Latem trzeba stawiać na takie radosne kolory. Śliczna sukienka.

    OdpowiedzUsuń