wtorek, 20 października 2020

Ciepłe kurtki ze sklepu CELLBES.PL

Witajcie Kochani!

Dziś zapraszam Was na przegląd ciepłych kurtek jesienno zimowych ze sklepu CELBES.pl.

Wybrałam te modele, które najbardziej mi się podobają, lecz zwróciłam również uwagę na ich funkcjonalność.

Są to uniwersalne modele, o komfortowych długościach, wygodnych fasonach i w większości mają kaptury lub ciepłe kołnierze z futerka.

Każdy z modeli podlinkowałam pod zdjęciem, żeby łatwo Wam było znaleźć go w sklepie.

Dwie z kurtek przymierzyłam i sfotografowałam na sobie.

Mam nadzieję, że moja prezentacja się Wam spodoba! 

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Buziaki!

Wasza Aga 💋

fot. Marcin 💓

KLIK!





KLIK!

KLIK!

KLIK!

KLIK!

KLIK!

KLIK!





KLIK!

KLIK!

KLIK!

KLIK!

KLIK!

KLIK!

KLIK!

KLIK!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz