niedziela, 18 października 2020

Jesienne trio - sukienka i kamizelka CAVARICCI oraz botki ze sklepu OdSzewca.pl

Witajcie Kochani!

Dziś zapraszam Was na prezentację jesiennego trio.

W tej stylizacji królują dwa kolory - bordo oraz karmel.

Bazą mojej stylizacji jest BORDOWA SUKIENKA (KLIK!)  o swobodnym fasonie i dekolcie w szpic. 

Sukienka jest uszyta z jednolitej dzianiny i ma połyskujące na srebrno wstawki przy dekolcie oraz mankietach.

Do sukienki dopasowałam modną i ciepłą PIKOWANĄ KAMIZELKĘ  w kolorze karmelowego, ciepłego beżo-brązu.

Kamizelka ma ciekawy, asymetryczny fason, ukośny suwak i efektowne wiązania z logotypem marki.

Obie te rzeczy pochodzą z kolekcji marki CAVARICCI.

Całość uzupełniłam pięknymi BOTKAMI (KLIK!) ze sklepu  OdSzewca.pl.

Botki wykonane są z naturalnej skóry zamszowej, mają stabilny obcas i  ozdobną klamrę.

Sklep OdSzewca.pl to firmowy sklep producenta obuwia w małych i dużych rozmiarach, a także na szeroką stopę.

Mam nadzieję, że moja stylizacja się Wam spodoba!

Buziaki! 

Wasza Aga 💋

Fot. Marcin 💓

Ps. Mam dla Was kod rabatowy na zakupy w sklepie CAVARICCI.

Oto on:













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz