sobota, 1 maja 2021

Fokus na bordo i kwiaty

Witajcie Kochani!

Dziś zapraszam Was na nową stylizację, w której królują kwiaty oraz bordo.

Mam tu na sobie piękną, kwiecistą bluzkę o nazwie SARIA ze sklepu KARKO.PL.

Bluzka ma swobodny fason i dekolt w serek.

Zachwyca nadrukiem kwiatów na lekkiej, sprężystej tkaninie.

Połączyłam ją z z bordowymi spodniami marki Bianca.

Zwróćcie uwagę również na dodatki. One też są bordowe!

Moje buty pochodzą ze sklepu ODSZEWCA.PL - KLIK!

Te czółenka mają stabilny obcas oraz czubaty nosek czyli to, co lubię.

Torebkę marki Lasocki znacie już z moich wcześniejszych prezentacji oraz strojów dnia.

Mam nadzieję, że ten look się Wam spodoba! 

Buziaki!

Wasza Aga  💋

Fot. Marcin 💕

Ps. Z hasłem "agakownacka23" macie 23% rabatu na zakupy w sklepie KARKO.












 

1 komentarz: