czwartek, 13 maja 2021

Sukienkowe przymiarki z marką Cellbes

Witajcie Kochani!

Dziś zapraszam Was na sukienkowe przymiarki z marką CELLBES!

Pokażę Wam jak wyglądają na mnie najnowsze propozycje tej marki w kategorii sukienek.

Tym razem postawiłam na trzy wygodne modele, uszyte z miękkiego i miłego dla ciała  dżerseju.

Zapraszam na prezentację!

Pamiętajcie o haśle rabatowym AK21, które da Wam 15% zniżki na Wasze zamówienie!

1. Sukienka w pomarańczowe i różowe kwiaty  KLIK!

To świetny letni model sukienki. 

Ma komfortową długość, odcięcie pod biustem i efektowne marszczenia. 

Jej atutem jest również dekolt w szpic. 






2. Sukienka maxi w niebieskie liście  KLIK!

Prosty, swobodny fason oraz szerokie ramiączka to jej niewątpliwe atuty.

Mozaika kolorów (różne odcienie błękitu) sprawia, że świetnie sprawdzi się na wakacjach.






3. Sukienka z graficznym nadrukiem KLIK!

Ujął mnie totalnie ten graficzny nadruk, który w przypadku mojej sukienki układa się niezwykle symetrycznie.

Będę ją nosić do białych sandałów, tak jak modelka na zdjęciu!








Mam nadzieję, że moja prezentacja się Wam spodoba!

Ślę buziaki!

Wasza Aga  💋

Fot. Marcin 💕


1 komentarz: