wtorek, 31 sierpnia 2021

Bluzka Paisley oraz niebieskie jeansy - mój wygodny strój dnia z CELLBES

Witajcie Kochani!

Dziś zaproszę Was na prezentację jednego z moich strojów dnia w ubraniach z CELLBES..

Uwielbiam wzór Paisley w każdym wydaniu, stąd bluzka koszulowa z tym motywem.

Bluzka  KLIK! uszyta jest z naturalnej wiskozy, ma swobodny fason i podwijane rękawy.

Zestawiłam je  z rewelacyjnymi jeansami o fasonie legginsów KLIK!

Polecam je szczególnie paniom, które lubią wysoki stan w spodniach. 

Jeansy są bardzo wygodne i miękkie. Świetnie układają się na sylwetce.

Do zestawu dobrałam beżowe dodatki - torebkę oraz wygodne czółenka.

Mam nadzieję, że mój strój dnia się Wam spodoba!

Buziaki!

Wasza Aga 💋

Pamiętajcie też o kodzie rabatowym AK21, który da Wam 15 % zniżki na zakupy w sklepie. 









 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz