niedziela, 29 sierpnia 2021

Ramoneska RENEE ze sklepu LadyPlus.pl - mój pomysł na okrycie wierzchnie

Witajcie Kochani!

Dziś pokażę Wam moje nowe odkrycie - rewelacyjną ramoneskę RENEE (KLIK!) w kolorze jeansowym ze sklepu LADYPLUS.PL

Ramoneska ta to ultra miękkie okrycie wierzchnie, uszyte z eko zamszu. 

Renee ma nowoczesny fason krótkiej kurteczki, a dzięki dodatkowi stretchu zapewnia pełen komfort ruchów i użytkowania.

W mojej stylizacji kurteczkę połączyłam z dłuższą, białą bluzką oraz pomarańczowymi spodniami.

Niedługo pokażę Wam ją w codziennym wydaniu i jak znam siebie - połączę ją z czymś kolorowym oraz wzorzystym. 

Wypatrujcie. 

W sklepie znajdziecie całą gamę kolorów tego modelu ramoneski - KLIKAJCIE TU!

Jestem ciekawa, który kolor skradnie Wasze serce.

Buziaki!

Wasza Aga 💋

















1 komentarz: