niedziela, 24 kwietnia 2022

CELLBES - Mój sportowy look i różne odcienie niebieskiego

Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was sportowy look z kolekcji marki CELLBES (KLIK!).

Jasny błękit jest bardzo modny tej wiosny. Pastele wracają do nas w modzie praktycznie każdej wiosny.

Skompletowałam sobie w Cellbes zestaw dresowy, który idealnie do siebie pasuje zarówno pod kątem koloru, jak i fasonu czy formy.

BLUZA (KLIK!)  ma kaptur, kieszenie i jest zapinana na suwak.

SPODNIE (KLIK!) mają wygodną gumkę i wiązanie w pasie. Na dole są wykończone małym ściągaczem.

Stylizację uzupełniłam świetną i funkcjonalną KAMIZELKĄ (KLIK!) w granatowym kolorze. 

Całość stanowi spójny i nowoczesny look.

Mam nadzieję, że Wam również przypadnie do gustu.

Buziaki!

Wasza Aga 💋

P.s. Pamiętajcie o kodzie rabatowym AK22 na zakupy w CELLBES - to aż 15% zniżki.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz