sobota, 30 kwietnia 2022

Spacer nad morzem i modna zieleń LIU JO

Witajcie Kochani!

Dziś zapraszam Was na spacerowy, nadmorski post.

Pokażę Wam moją rekreacyjną stylówkę oraz kilka kwietniowych widoczków.

Zieleń, a szczególnie ten odcień zieleni, jest bardzo modna w tym sezonie.

Ciężko w to uwierzyć, ale zestaw, który mam na sobie nie jest kompletnym dresem.

Spodnie kupiłam jakiś czas temu w lokalnym, elbląskim butiku ML, a bluzę dorwałam w HOUSE, choć muszę się przyznać, że nie jest to sklep, który regularnie odwiedzam.

Kamizelkę już znacie, to mój hit z kolekcji ULLA POPKEN.

Drugim hitem tej stylizacji, który rzuca się w oczy na pierwszym planie jest moja pleciona, zielona torebka marki LIU JO.

Mam nadzieję, ze ten look się Wam spodoba.

Jestem ciekawa, czy taka intensywna zieleń również gości w Waszej wiosennej szafie.

Dajcie znać w komentarzu,

Buziaki!

Wasza Aga 💋












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz