środa, 28 września 2022

Beż oraz szmaragd - jesienny zestaw z CELLBES - stylizacja plus size

Witajcie Kochani!

Pora na nowy look z marką  CELLBES (KLIK!)

Dziś przygotowałam dla Was stylizacje z ciekawym i nietuzinkowym połączeniem beżu oraz koloru szmaragdowego. 

Bazą mojej stylizacji jest miękka, beżowa sukienka (KLIKNIJ TUTAJ!) 

Sukienka uszyta jest ze sprężystej i miłej w dotyku dzianiny. Ma urocze bufki oraz pasek w talii.

W stylizacji połączyłam ją z lekką, pikowaną kurtką (KLKNIJ TUTAJ!) w szmaragdowym kolorze.

Kurtka ma swobodny, krótki fason. Jest idealna na jesień oraz wiosnę.

Całość uzupełniłam też jasnymi, beżowymi dodatkami.

Mam nadzieję, że spodoba się Wam to zestawienie. 

Jestem ciekawa ile z Was (dziewczyn) skusi się na tę świetną, jesienną sukienkę

Buziaki!

Wasza Aga 💋




























2 komentarze: