środa, 7 września 2022

Moda PLUS SIZE - sukienka CAPRINA ze sklepu SzafaAni.pl

Witajcie Kochani!

Dziś zaproszę Was na prezentację sukienki CAPRINA ze sklepu https://szafaani.pl/

Sukienka jest uszyta z mięciutkiej siateczki, na równie mięciutkiej podszewce z dzianiny.

Jest sprężysta i bardzo wygodna, a dzięki długości rękawów tak naprawdę całoroczna.

Możecie założyć ten model kreacji na większe wyjście praktycznie o każdej porze roku. 

Moja sukienka jest dość jasna, ma wakacyjną, egzotyczną kolorystykę, ale w sklepie Szafa Ani znajdziecie kilka wersji kolorystycznej tej sukienki, w tym nieco ciemniejsze wzory.

Sukienkę w tym modelu świetnie wystylizujecie na co dzień jesienią, łącząc ją z dłuższym ciepłym kardiganem oraz paskiem i botkami. 

Koniecznie sprawdźcie dostępne kolory i wzory na stronie.

Mam nadzieję, że moja prezentacja się Wam spodoba.

Moją turkusową Caprinę zestawiłam z białymi dodatkami - pikowaną torebką oraz sandałkami na obcasie.

Buziaki!

Wasza Aga 💋












1 komentarz: