wtorek, 31 stycznia 2023

Duszka Art - biżuteria sutasz z duszą - sesja w Parku Oliwskim


Witajcie Kochani!

Jak wiecie, uwielbiam bawić się kolorem.

To chyba moja największa pasja w życiu.

Od dziecka rysowałam, potem robiłam makijaże, aż w końcu zaczęłam prowadzić blog i pokazywać Wam moje kolorowe stylizacje.

Dziś nie będzie inaczej. Przygotowałam dla Was dwa zestawy, w których główne role odgrywają dwie królewskie barwy - szafir oraz szmaragd.

Ubrania to jedno, lecz gwiazdami tych stylizacji są tak naprawdę wspaniałe kolczyki sutasz od Duszka Art FACEBOOK

Za kolekcją biżuterii https://www.duszkaart.pl/ stoi Dagmara Cytacka, która z pasją  tworzy swoje rękodzieło.

Mam nadzieję, że Was zainspiruje i odwiedzicie jej miejsca w sieci.

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć.

Buziaki!

Wasza Aga 💋

























1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawe stylizacje w różnych, wiosennych kolorach. Dodatki w postaci kolczyków z pewnością stanowią dopełnienie całości i pasują idealnie.

    OdpowiedzUsuń