środa, 1 lutego 2023

Mam krótkie włosy! Nowy rok - nowa ja. Moja mała metamorfoza.

Witajcie Kochani!

No i stało się... postanowiłam skrócić włosy i poddać je małej metamorfozie.

Wiem, że jesteście przyzwyczajeni do oglądania mnie w długich, prostych lub kręconych włosach, albo w koczku, kucyku czy warkoczu.

Dlatego też jestem bardzo ciekawa Waszej reakcji na moją przemianę. 

Pod koniec stycznia odwiedziłam MARCO BARBER SHOP w Gdańsku, gdzie ekspert od stylizacji włosów Marek Wojciechowski zajął się moją fryzurą.

Najpierw moje włosy przeszły keratynową terapię, a następnie zostały skrócone do ramion.

Przyznam się Wam, że takiego krótkiego cięcia nie miałam nigdy w dorosłym życiu, ale jestem nim zachwycona!

Włosy po keratynie wymagają dodatkowej pielęgnacji, ale wyglądają bosko. Są gładkie, lejące i wyglądają dużo zdrowiej.

Marek, choć obecnie zajmuje się głównie strzyżeniem włosów męskich oraz pielęgnacją męskich zarostów, jest również specjalistą w koloryzacji i strzyżeniu włosów damskich.

Jeśli mieszkacie w TRÓJMIEŚCIE i potrzebujecie dobrego cięcia lub tak jak ja odświeżenia wizerunku i metamorfozy, skontaktujcie się z nim.

Numer kontaktowy to: 512 382 348, rezerwacja w Booksy jest możliwa pod tym linkiem: KLIKNIJ TU!

Serdecznie polecam i pozdrawiam!

Wasza Aga 💋


























2 komentarze: