środa, 15 lutego 2023

Paryski Szyk - czerwień, czerń oraz koronka... Moja WALENTYNKOWA sesja w NARUSA Leśna Przystań


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was kolejną stylizację z piękną, wizytową kreacją w WALENTYNKOWYM stylu.

Post zatytułowałam "PARYSKI SZYK", bo właśnie z Paryżem kojarzy mi się ten look, jak i wnętrze, w którym powstały zdjęcia.

Mam tu na sobie piękną sukienkę z BONPRIX.  https://www.bonprix.pl/

Sukienka zachwyciła mnie swoją formą. Ma piękną górę z koronki oraz czarny dół ze sprężystej dzianiny.

Do sukienki dopasowałam długie, połyskujące kolczyki VEZZI, torebkę PINKO, rajstopy LIDA oraz skórzane szpilki.

Mam nadzieję, że ten look się Wam spodoba.

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć.

Zdjęcia powstały dzięki uprzejmości właścicieli oraz personelu NARUSA LEŚNA PRZYSTAŃ (KLIK!)

Buziaki!

Wasza AGA 💋

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz