niedziela, 7 maja 2023

Kwiaty i jeans - moja propozycja na wiosenną stylizację z efektem WOW


Witajcie Kochani!

Dziś przywitam Was taką kwiecistą, energetyczną stylizacją.

Uwielbiam połączenie dżinsu ze zwiewnymi, romantycznymi sukienkami.

Tak jest również i w tym przypadku.  Tę zachwycającą sukienkę w kwiaty o długości MAXI kupiłam będąc w Bartoszycach. 

Jeśli będziecie w tamtych okolicach koniecznie odwiedźcie Lilu Butique Bartoszyce.

Sukienka ma rozmiar one size i pasuje spokojnie do rozmiaru 48. Ma cienkie ramiączka i głęboki dekolt na plecach.

Tej kurteczki z Bonprix https://www.bonprix.pl/ też jeszcze nie widzieliście. Ma dużo streczu i jest mega wygodna.

Znajdziecie ja tu: https://www.bonprix.pl/kurtki-jeansowe-damskie/c-1689/.

Kurtka ma numer katalogowy 92147995.

Całość stylizacji uzupełniłam następującymi dodatkami: kolczyki Guess, naszyjnik Elixa, torebka Pinko, sandałki Ryłko.okulary Guess

Mam nadzieję, że ta stylizacja przypadnie Wam do gustu.

Buziaki!

Wasza Aga 💋



















1 komentarz: