piątek, 12 maja 2023

Moda nie ma wieku ani rozmiaru - sukienki CELLBES dla każdej z nas

Witajcie Kochani!

Do dzisiejszego wpisu zaprosiłam moją kochaną teściową Basię.

Basia zna i lubi kreacje ze sklepu internetowego Cellbes KLIKNIJ TU!

Postanowiłyśmy więc przygotować dla Was podwójną prezentację sukienek z najnowszej kolekcji, żeby po raz kolejny pokazać Wam, że moda tak naprawdę nie ma wieku ani rozmiaru i może cieszyć każdego.

Basia kocha beże, więc do prezentacji wybrała dla siebie beżową sukienkę Jennifer KLIK!

Uszyta jest z wiskozy, ma ładny nadruk i troczek w pasie.

Ja postawiłam na intensywną zieleń.

Moją sukienkę Asta KLIK! połączyłam z zielonym sweterkiem Marika KLIK!.

Mam nadzieję, ze ta szczególna prezentacja przypadnie Wam do gustu.

Buziaki!

Aga i Basia 💋























3 komentarze:

  1. Piękne kobiety. Oglądam i sama też bym chciała mieć tyle odwagi co Pani Basia. Dziewczyny zachwycacie nas. Prosimy częściej i więcej. Pozdrawiam Janina

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarujecie sobą. Pięknie

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne sukienki, podobają mi się takie wzory.

    OdpowiedzUsuń