wtorek, 27 czerwca 2017

Mój granatowo-beżowy look z tuniką DONA marki Vittoria Giovani


Witajcie Kochani!

Dziś przygotowałam dla Was granatowo-beżowy look, z tuniką DONA marki Vittoria Giovani w roli głównej.

Jest to zestaw wielofunkcyjny!

Ze szpilkami doskonale sprawdzi się podczas wieczornego wyjścia do klubu, a z balerinkami stworzy efektowny look dzienny - KLIK!

Do zakupu tuniki zachęciła mnie jej promocyjna cena.

Zastanawiałam się nad kolorem, czarna czy granatowa... i wybór padł na tę drugą opcję.

Od razu w myślach skomponowałam sobie taki zestaw: tunika, granatowe legginsy i beżowe dodatki.

Po zmierzeniu okazało się, że to strzał w dziesiątkę!

Beżowe dodatki doskonale komponują się pięknym wzorem na tunice.

Spójrzcie same! :)

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz