środa, 7 czerwca 2017

Minimalistyczne fasony w kolekcji Plus Size marki Monnari


Witajcie Kochani!

W moich dotychczasowych prezentacjach kolekcji marki Monnari, już wielokrotnie pokazywałam Wam modele ubrań z efektownymi nadrukami.

Dziś postanowiłam skupić się na zupełnie czymś innym.

Przejrzałam kolekcję Plus Size pod kątem modeli o prostym, minimalistycznym fasonie, jak również o jednolitej strukturze tkanin.

Powiem Wam, że udało mi się wybrać zachwycające perełki!

Mam nadzieję, że ta prezentacja ucieszy panie, które kochają ponadczasową elegancję, szlachetne barwy i wspaniałe jakościowo tkaniny.

Oprócz ubrań w dużych rozmiarach na grafikach przedstawiłam również minimalistyczne modele butów  oraz torebek.

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Pozwólcie się zainspirować!

Wasza Aga :)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz