niedziela, 4 czerwca 2017

Wzorzysta maxi i jeans


Witajcie Kochani!

Zauważyłam Wasze zainteresowanie sukienką maxi z BONPRIX, którą pokazałam Wam w krótkim filmiku z "unboxingiem" paczki na  moim profilu facebook.

Część z Was prosiła o szybkie przymiarki, lecz ja zamiast tego postanowiłam przygotować pełną prezentację na blogu. :)

Sukienka jest fantastyczna i rozważam zakup jeszcze innej wersji kolorystycznej.

Ma swobodny fason z opadającymi, krótkimi rękawami oraz gumką i troczkiem w pasie.

Zestawiłam ją z jeansową kurtką o klasycznym fasonie (C&A).

(Czekam na nową jeansową kurteczkę z Bonprix, więc pokażę ją na pewno w którymś z kolejnych zestawów.)

Uważam, że moje dodatki ładnie harmonizują z całą stylizacją.

Torebkę kupiłam w tamtym roku w Lara Fabio, a moje szałowe klapki są również z  Bonprix.

Mam nadzieję, że ta stylizacja się Wam spodoba!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz