poniedziałek, 12 czerwca 2017

Miejskie Safari z marką Cellbes - część druga :)


Cześć Kochani!

Dziś zaprezentuję Wam "na żywo" sukienkę, która wzbudziła Wasze niemałe emocje po mojej prezentacji video, w której otwierałam paczkę z CELLBES.

Moja SUKIENKA ma charakter smart casual. Jest bardzo uniwersalna i wygodna.

Można założyć ją do pracy, na randkę i na spotkanie z koleżanką.

Jak wiecie lubię styl Safari i uwielbiam zwierzęce nadruki. Ta sukienka łączy w sobie te dwa style.

Do tego, ma fason smizjerki z kieszonkami i paskiem, który pięknie układa się na sylwetce.

Po raz kolejny założyłam też moje ulubione sandały na obcasie!

Mam nadzieję, że ten look się Wam spodoba!

Moją wcześniejszą stylizację Safari z Cellbes znajdziecie TUTAJ!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3



Uwaga! Dziś w  CELLBES wystartowały przeceny! Klikajcie TUTAJ!










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz