sobota, 17 czerwca 2017

Róża i pomarańcza


Witajcie Kochani!

Dziś przygotowałam dla Was stylizację w bardzo nasyconych kolorach!

Króluje w niej intensywny róż w odcieniu fuksji, połączony z soczystym pomarańczem.

Tak naprawdę, zwiastują one nową kolekcję marki INNA TY o nazwie "Róża i Pomarańcza".

Co więcej, prapremierowa prezentacja kolekcji odbędzie się już 22 czerwca w Elblągu.

( Wszystkie szczegóły spotkania z marką "Inna Ty" znajdziecie TUTAJ! )

Na zdjęciach mam na sobie bardzo zgrabną sukienkę o nazwie MERRY.

Merry ma kopertowy fason z marszczeniami, odcięcie w talii i rękawki 3/4.

Sukienka doskonale eksponuje biust, podkreśla talię i uszyta jest z bardzo sprężystej dzianiny.

Połączyłam ją z pomarańczowym wdziankiem ( wkrótce pojawi się ono w sklepie marki "Inna Ty" ) o otwartym fasonie.

Uwielbiam to zestawienie kolorów i bardzo się cieszę, że marka spełniła moje marzenie o całej kolekcji utrzymanej w tej kolorystyce!

W takim razie zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3











3 komentarze:

  1. Świetnie, myślałam, że te kolory nie pasują :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie jak zwykle zreszta:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory urzekają, a Ty wyglądasz olśniewająco. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń