sobota, 30 września 2017

By Jemioł - Łukasz Jemioł dla Rossmann - nowa kolekcja!


Witajcie Kochani!

Dziś, tj. 30 września 2017, w drogeriach Rossmann pojawiła się pewna szczególna kolekcja.

Lukasz Jemioł, jako drugi po Gosi Baczyńskiej, zdecydował się na współpracę z Rossmannem.

Zgodnie z zapowiedzią w kolekcji znalazły się ubrania z dzianiny, sztucznego futerka i eko skóry ( rozmiary S/M/L ), a także wiele dodatków - torebek, szali oraz czapek.

Nie mogłam przegapić takiej okazji i udałam się dziś do jednego z elbląskich sklepów, żeby zrobić dla Was małą fotorelację oraz symboliczne zakupy.

Na miejscu udało mi się wykonać tylko kilka zdjęć, ale mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe. :)

Miałam już swojego faworyta, a właściwie faworytkę - torebkę, która zwróciła od razu moją uwagę.

Choć asortyment nie był pełny, jak mi się wydaje, było jednak w czym wybierać.

Mocno zastanawiałam się nad zakupem jednej z trzech torebek - szarej dziennej, czarnej w stylu Boho oraz małej, fikuśnej o okrągłym kształcie.

Postawiłam właśnie na tę ostatnią z wymienionych. Dużych torebek mam sporo, a ta mała torebeczka to dla mnie "statement piece" całej kolekcji.

Ma wytłoczone hasło przewodnie kolekcji By Jemioł - "Life is beautiful". Dla mnie bomba!

Kupiłam również kremową czapkę z białym pomponem i może wrócę jeszcze po coś więcej! Kto wie! :)

Uważam, że kolekcja jest przyjemna. Porównywalna z kolekcją G by Baczyńska, jeśli chodzi o asortyment i jakość.

Traktuję to jako coś miłego, ciekawego. To taki mały modowo-jesienny akcent.

Jeśli chodzi o odbiór kolekcji przez klientów - było spokojnie. Kilka pań oglądało, jednak podczas mojej obecności, żadna nie skusiła się na zakup.

Ja, jako blogerka, odhaczyłam ten punkt na mojej jesiennej liście modowych zdarzeń.

Czy polecam? Jak najbardziej! Warto przejrzeć ofertę i skorzystać z jednorazowgo rabatu -25 % z aplikacją Rossmann. :)

Zapraszam do obejrzenia Galerii zdjęć!

Wasza Aga :)

Ps. Pochwalcie się swoimi zakupami w komentarzu! :)


Moją małą fotorelację z kolekcją G by Baczyńska 2016 znajdziecie TUTAJ!

Stylizację z dodatkami G by Baczyńska znajdziecie TUTAJ!





















4 komentarze:

  1. Nie wiem dlaczego ,ale wydaje mi się że kolekcja stworzona przez panią Baczyńską była trochę tańsza od tej którą stworzył pan Jemioł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że ceny są bardzo porównywalne. :) Plusem teraz była promocja -25 % w klubie Rossmann.

      Usuń
  2. Ja kupiłam torebkę i spódniczke za obie rzeczy zapłaciłam 100zl ż rabatem ,teraz jest -50% przy zakupie dwóch sztuk także super okazja

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej jestem tutaj przypadkiem choć jestem panem to się skusiłem i kupiłem ten gruby szary komin i jest świetny pasuje do dużo rzeczy i wyszło mi tylko niecałe 60 zł nieważne że jest chyba damski ale za tą cene mega okazja pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń