sobota, 23 września 2017

Z wizytą w butiku OVERSIZE w Elblągu - przegląd kolekcji jesiennej


Witajcie Kochani!

W ten czwartek miałam przyjemność odwiedzić elbląski butik OVERSIZE.

Oversize to sklep, który oferuje odzież w stylu casual - głównie rzeczy z dzianin lub tkanin z dużą ilością streczu.

Zrobiłam przegląd jesiennej kolekcji, wybrałam kilka perełek i stworzyłam z nich pięć modnych zestawów.

Zapraszam Was na prezentację w formie "selfie w przymierzalni", w której pokażę Wam wszystkie ubrania i pokrótce opiszę każdy look.

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!



Oto ubrania i dodatki, z których stworzyłam moje zestawy. :)


Look #1 - czyli jesienna sukienka.

Czarna dzianina z nadrukiem doskonale sprawdzi się jesienią.

Pasuje do kryjących rajstop i świetnie komponuje się z różnego rodzaju narzutkami.

Tu mam na sobie długą kamizelkę o otwartym fasonie.

Jesienny charakter stylizacji zaakcentowałam biżuteryjnym listkiem.








Look #2 - smart casual

Czy strój do biura może być wygodny? Może!

Pod warunkiem, że zadbasz o właściwy krój oraz tkaniny, które nie krepują ruchów.

Mam tu na sobie białą koszulę z wiązaniem oraz czarne rurki z bengaliny.

Postawiłam też na duży, efektowny wisior i płaszcz - narzutkę w kratę.

Płaszcz ma nowoczesny fason bez zapięcia.








Look #3 - Khaki

Ten kolor wraca do nas co rok i jest nieodłącznym elementem jesiennych kolekcji.

Tu postawiłam na ciepły, casualowy zestaw,

Bluza ma ciekawy, metaliczny nadruk, co wyróżnia ją spośród innych,

Do niej dobrałam wygodne rurki z bengaliny w podobnym odcieniu oraz wdzianko z dzianiny.

Lubię przemyślane, monochromatyczne zestawy, a Wy?





Look #4 - falbany i płaszcz

Ta  sukienka od razu przykuła moją uwagę.

Układ falban i warstw sprawia, że doskonale maskuje nadmierne krągłości.

Dobrałam do niej płaszcz o otwartym fasonie oraz szare dodatki ze złotymi zdobieniami.

Przyda nam się troszkę nonszalancji w jesienny, pochmurny dzień.






Look #5 - grafit i czerwień

Nic tak nie dodaje energii jak kolor czerwony!

W tym zestawie postawiłam na tunikę z czerwonej dzianiny. Tunika ma kieszenie i szeroki golf typu "woda".

Dobrałam do niej czerwony szal z modnymi naszywkami oraz skórkowe legginsy.

Całość uzupełnia grafitowy płaszcz oraz czapka z ozdobnym suwakiem. :)





Mam nadzieję, że moja prezentacja przypadła Wam do gustu!

Który zestaw spodobał się Wam najbardziej?

Dajcie znać w komentarzu!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz