poniedziałek, 11 września 2017

Eleganckie beże


Witajcie Kochani!

Tę stylizację w stylu smart casual przygotowałam już ponad dwa tygodnie temu, ale dopiero dziś ma swoją premierę.

Myślę, że doskonale wpasuje się w powakacyjny nurt - back to school, czy back  to work. :)

Nie wiem ilu z Was wie, ale przez 12 lat pracowałam w szkole jako nauczycielka... :)

Wracając do stylizacji, postawiłam w niej na kontrast bieli oraz beżu z czernią.

Bazą mojego zestawu jest wzorzysta bluzka marki Bialcon i białe spodnie w kant ze sklepu Karko.pl.

Bluzka ma komfortową długość, idealną do spodni.

Kurteczka marki Eugen Klein pochodzi z outletu Lady'S-XXL.

( Nawet jeśli nie ma już dokładnie tego modelu, warto zapytać o tę prestiżową markę. )

Postawiłam też na jasne, beżowe dodatki - naszyjnik ( Quiosque ), torebkę ( Mohito ) i szpilki ( F&F ).

Myślę, że całość stanowi elegancką, stonowaną, a zarazem niebanalną kompozycję.

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz