wtorek, 19 września 2017

Jesienne bordo oraz biel - moja stylizacja z marką PLUSIZE


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was stylizację, w której dominuje bardzo modny obecnie kolor - bordo!

Postawiłam w niej na miękkie, otulające dzianiny, które idealnie współgrają z sylwetką plus size.

Zarówno sukienka, jak i płaszczyk pochodzą ze sklepu internetowego marki PLUSIZE.

Jest to nowa marka na polskim rynku mody w dużych rozmiarach! :)

Moja SUKIENKA uszyta jest z dzianiny wiskozowej, ma odcinany karczek i ciekawe, pionowe cięcia.

Doskonale maskuje wystający brzuszek oraz zapewnia poczucie komfortu i swobody.

Połączyłam ją z białym PŁASZCZEM o fasonie oversize.

Płaszcz ma otwarty fason i uszyty jest z grubszej dzianiny z ciekawą fakturą.

Postawiłam też na bordowe dodatki.

Kolczyki i wisior są z Mango, torebka z Monnari, a szpilki z Bonprix.

Mam nadzieję, że ten look się Wam spodoba!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz