poniedziałek, 25 września 2017

Szmaragdowa zieleń i granat - mój wizytowy look z marką MAUA


Witajcie Kochani!

Dziś zaproszę Was na prezentację kolejnej stylizacji, którą stworzyłam wraz z marką MAUA.

Tym razem postawiłam na efektowne połączenie szmaragdowej zieleni i granatu.

Moja bluzka nosi nazwę MALWINA. Uszyta jest z przyjemnej dzianiny i ma rękawy z falbaną, które są obecnie bardzo modne.

Spódnicę już znacie. Nazywa się BELLA i ma rozkloszowany fason oraz kieszenie.

Zestaw uzupełniłam szamragdowymi szpilkami oraz dodatkami w kolorze jasnego złota.

Myślę, że udało mi się stworzyć efektowny, wizytowy look, który może być zamiennikiem wyjściowej sukienki.

Dajcie znać czy taki zestaw się Wam podoba!

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz