czwartek, 30 października 2014

Być modelką plus size - moja publikacja w najnowszym magazynie Paese :)


Witajcie Kochani!

Dziś post inny niż pozostałe...

Chcę pokazać Wam moja najnowszą publikację w magazynie Paese.

Jest to wydawnictwo polskiej firmy kosmetycznej PAESE, które jest dostępne na ich stoiskach firmowych w całej Polsce w wybranych miastach.( Lista miast i stoisk dostępna jest na stronie www.paese.pl )

Tym razem nie wystąpiłam w roli modelki, lecz autorki tekstu. Nie zabrakło w publikacji jednak i mojego zdjęcia - pismo wybrało zdjęcie w stylu pin up autorstwa Lucyny Pęsik z 2012 roku.

Poniżej dodałam screeny artykułu - kartka po kartce. Możecie powiększyć zdjęcie klikając w nie.

Cały magazyn dostępny jest również on line w tym linku ISSUU Paese nr 05 .

Może chcecie zobaczyć mój makijażowy  wpis z marką PAESE? Jeśli tak, to kliknijcie TU ! :)

Zapraszam do lektury!

Buziaki! <3








1 komentarz:

  1. Jej! Gratulacje Pani Agnieszko!! <3 Z każdym dniem jest Pani o krok dalej. Super!
    PS Nie dziwię się, że Paese wybrało to zdjęcie. Jest naprawdę ładne, ma klimat! :)

    OdpowiedzUsuń