wtorek, 12 maja 2015

Oficjalna fotorelacja z mojej wizyty w butiku Lady Plus w Rzeszowie :)


Witajcie Kochani! :)

Wczoraj minął tydzień od mojej wizyty w Rzeszowie, w butiku Lady Plus. :)

Czas najwyższy, żebym pokazała Wam oficjalne zdjęcia, które powstały podczas filmowania spotu reklamowego dla tej marki.

To był fantastyczny dzień, pełen ciepłych emocji i uśmiechu.

Mam nadzieję, że zdjęcia choć w części oddadzą atmosferę tamtym chwil. :)

Serdecznie pozdrawiam wszystkie osoby, które poznałam w Rzeszowie.

Dziękuję za  gościnę, rozmowy  i świetną współpracę! :)

Was Kochani, zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Fot. copyright www.ladyplus.pl

:)






















2 komentarze:

  1. Cieszę się kochana, że masz tak pozytywne wspomnienia z wizyty w moim rodzinnym mieście :) W ciuszkach z Lady Plus wyglądasz zjawiskowo - kolorowa narzutka i białe spodnie to mój faworyt ! Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwiewnie, subtelnie, prawdziwa kobieta z klasą :)

    OdpowiedzUsuń