piątek, 15 maja 2015

Outfit of the day - czyli mój wczorajszy strój dnia :)


Witajcie Kochani!

Dziś przygotowałam dla Was kilka zdjęć, które zobrazują mój wczorajszy strój dnia.

To był bardzo słoneczny, lecz nieco chłodny dzień.

W moim stroju postawiłam na wygodną elegancję.

Połączyłam wzorzystą sukienkę z grubszej dzianiny ze zgrabnym żakietem z eko skóry.

Sukienka Mishelle marki Gabriela Visconti pochodzi ze sklepu Szafa Ani.

Mishelle ma nowoczesny fason z dwoma kieszeniami i ozdobnym suwakiem na plecach.

To piękny i wygodny model kreacji.

Żakiet jest autorstwa fantastycznej projektantki mody i krawcowej - Marzeny Efir.

Tkanina stylizowana na eko skórę jest bardzo efektowna i co najważniejsze "oddycha", nie ma nic wspólnego z dobrze nam znanym "efektem ceraty". :)

Naszyjnik i kolczyki to prezent od mojego Grzesia.

Zdołałam się jednak dowiedzieć, że są z Mohito. :)

Cały zestaw uzupełniają cieliste, lakierowane balerinki z CCC oraz beżowa torba z gwiazdą z dżetów.

Mam nadzieję, że podoba się Wam taka stylizacja.

Jeśli macie jakieś pytania odnośnie prezentowanych przeze mnie rzeczy, pytajcie! :)

Ściskam Was mocno!

Wasza Aga!

Fot. Grześ <3







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz