wtorek, 15 grudnia 2015

Gaba dla puszystych - kreacje wizytowe oraz wieczorowe


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was kolejny, stylizacyjny wpis! :)

Dwa tygodnie temu odwiedziłam sklep mojej zaprzyjaźnionej marki - GABA dla puszystych w Warszawie na ulicy Wolskiej 38.

Podczas mojej wizyty przygotowałam wiele różnorodnych stylizacji.

Ostatnio pokazałam Wam stylizacje dzienne, casualowe ( Klik! ), a dziś zaprezentuję stylizacje wizytowe, wieczorowe.

Zobaczycie różne połączenia kolorystyczne, ciekawe faktury tkanin oraz bogate dodatki i biżuterię.

( Więcej zdjęć imponujących zestawów biżuterii znajdziecie w moim wcześniejszym poście - TUTAJ )

W tym wpisie zawarłam zdjęcia pięknych sukienek, zestawów, żakietów w dużych rozmiarach.

Fasony proste, oversize, baskinki... dzianiny gładkie, wzorzyste, ozdobione połyskującymi dżetami oraz koronki.

Dla każdego coś miłego!

Wierzę, że przygotowane przeze mnie stylizacje przypadną Wam do gustu.

Ciekawostką  jest załączony plik wideo, którego nie możecie przegapić! :)

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Mam nadzieję, że zainspiruję Was do karnawałowych zakupów! :)

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)
































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz