piątek, 4 grudnia 2015

Z wizytą w salonie Gaba dla puszystych w Warszawie...


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was kolejny, bardzo kolorowy wpis! :)

W środę odwiedziłam sklep mojej zaprzyjaźnionej marki - GABA dla puszystych w Warszawie na ulicy Wolskiej 38.

Pamiętacie mój wpis z fotorelacją z odwiedzin w Gabie w Gdańsku? ( Jeśli nie, kliknijcie TUTAJ! )

Teraz przyszła pora na WARSZAWĘ! :)

Przygotowałam dla Was wiele barwnych stylizacji.

Dziś zaprezentuję stylizacje bardziej casualowe, dzienne... w każdym razie nietuzinkowe, jak ubrania w Gabie.

Mam nadzieję, że zachwyci Was różnorodność ubrań, krojów i fasonów!

Zwróćcie również uwagę na bogactwo dodatków - biżuterii, czapek, szali, toreb. :)

Zapraszam Was do obejrzenia galerii zdjęć.

Jestem ciekawa, które zestawy są w Waszym stylu.

Dajcie znać!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

 






























Mam nadzieję, że moje stylizacyjne propozycje przypadły wam do gustu.

Wkrótce zaprezentuję Wam wieczorowe stylizacje, które powstały podczas mojej wizyty w salonie Gaba w Warszawie.

Sieć salonów Gaba dla puszystych przygotowała atrakcyjną ofertę mikołajkową dla swoich klientek.

O szczegółach promocji poczytacie TUTAJ!

Polecam! :)


2 komentarze:

  1. Zdecydowanie najbardziej podoba mi się stylizacja na początku posta - pierwsze zdjęcie i od razu ŁAAŁ! :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej podoba mi się ta kobaltowa sukienka:)))boska----no i ten czarny zestaw:))))

    OdpowiedzUsuń