sobota, 26 grudnia 2015

IGUELLA - zmysłowa, czerwona bielizna marki Konrad


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was post bieliźniany!

Po raz kolejny zaprezentuję na moim blogu bieliznę marki Konrad lingerie.

Czerwień to jeden z kolorów, które kojarzą się nam ze Świętami...

Komplet bielizny IGUELLA to mój świąteczny prezent od marki Konrad.

Pokażę Wam dziś jak prezentuje się na mnie! :)


Mój czerwony biustonosz padded ma rozmiar 95E, figi z koronką 3XL, a haleczka 2XL.

Biustonosz jest bardzo efektowny i wygodny. Po raz pierwszy mam biustonosz "padded" z tej marki i jestem zachwycona. Do tej pory miałam "semi soft", które również uwielbiam.

Majteczki również są super, rozmiar 3XL idealnie obejmują pupę w rozmiarze 50. :)

Haleczka to mój HIT! :)

Zwróćcie uwagę na koronkowe detale oraz transparentne, siateczkowe wstawki!

Mam nadzieję, że spodoba się Wam moja prezentacja!

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3





6 komentarzy:

  1. Piękna bielizna, z pewnością zapoluję na haleczkę :) A i chciałabym zauważyć, że Twój biust w tym typie bielizny prezentuje się jeszcze bardziej kusząco niż w semkach ;) pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękna ta czerwień i Ty!

    OdpowiedzUsuń
  3. fotki w czapce Mikołajkowej najlepsze !! Masz dystans do siebie to widać, zostaję na dłużej z Tobą! Obserwuję !!

    OdpowiedzUsuń