sobota, 11 lutego 2017

Haul ubraniowy i przymiarki - moje zamówienie ze sklepu Vittoria Giovani


Witajcie Kochani!

Wreszcie dochodzę do siebie po dość silnym przeziębieniu.

W tym tygodniu na moim profilu Facebook pokazywałam Wam szybkie video z rodzaju "unboxing", a w nich moje paczki - zamówienia ze sklepu Vittoria Giovani.

W sklepie trwają teraz promocje i ceny są naprawdę kuszące!

Z racji choroby nie miałam możliwości, ani też ochoty na zdjęcia i prezentację zamówionych rzeczy.

Ale dziś już się za to zabrałam. :)

Pokażę Wam kolejno: kardigan Tores Pink w zestawieniu z sukienką Pregio, sukienkę Solo, kurteczkę Pola oraz Jully.

Zamówiłam jeszcze jedną rzecz, ale przyjdzie w następnym tygodniu, więc niestety nie zawrę jej w tym poście. Jeśli będę miała czas, pokażę ją tylko na fb.

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz