sobota, 4 lutego 2017

Jeans, futerko i róż...


Witajcie Kochani!

Dziś przygotowałam dla Was look, w którym główną rolę odgrywa kolor różowy! :)

Bazą mojej stylizacji jest koszula z C&A oraz jeansy ze sklepu Karko.pl.

Koszula ma klasyczny, swobodny fason i mam ją już jakiś czas.

Spodnie natomiast są moim najnowszym odkryciem.

Mają fason rurek, ozdobne przetarcia, gumkę w pasie i zostały uszyte z bardzo sprężystego denimu.

Moje różowe futerko z  Koo.Moda.XXL znacie już z mojego sylwestrowego wpisu.

Do zestawu dopasowałam też różową czapkę z Mohito. Pokazywałam ją Wam już wcześniej w poście o nazwie "Różowy zawrót głowy". :)

Moja torebka jest z Monnari. Przyczepiłam do niej futerkową zawieszkę z Reserved.

Botki są z Deichmanna i pokażę je Wam z bliska w którymś z kolejnych postów. :)

Mam nadzieję, że ten look się Wam spodoba!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3

Ps. Wkrótce przygotuję post i filmik o spodniach w dużym rozmiarze. Proszę jeszcze o troszkę cierpliwości! :)


 







1 komentarz: