poniedziałek, 28 września 2015

Różowy zawrót głowy! :)


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was troszkę inny post niż zawsze! :)

Oszalałam! Oszalałam na punkcie intensywnego różu, amarantu, fuksji.

To będzie mój kolor tej jesieni! :)

Jednak to prawda, że czasami nasze organizmy :) domagają się jakiegoś koloru.

Miałam już niebieskie, pomarańczowe, żółte, fioletowe... zachciewajki. :)

Przyszła pora na róż! 

Zawsze lubiłam ten kolor. Jednak nawet w zeszłym roku, gdy prezentowałam fuksjowe suknie u Marzenki Efir, nie chwycił mnie za serce tak mocno jak teraz. :)

Dziś pokażę wam mój nowy zakup w kolorze pink oraz kilka inspiracji - ubrań XXL dostępnych w kilku sklepach online w Polsce.


Mój najnowszy zakup to różowy komplet - czapka i komin marki Mohito.

Zauważyłam, że Mohito ma sporo intensywnego różu w nowej, jesiennej kolekcji.

Jednak ich rozmiary stanowią dla mnie dużą barierę.

Rzadko kiedy mieszczę się w XLkę. :) ( Nie dziwi nic!)

Na szczęście dodatki i akcesoria nie mają rozmiarów!

Tak prezentuje się mój nowy komplecik! :)



Jak widzicie, usta też pomalowałam na różowo do prezentacji.

Jeśli zrobię sobie zaopatrzenie w szminki w pięknych odcieniach różu - też dam Wam znać i polecę moje ulubione marki, konsystencje itp.


Teraz pokażę Wam różowe ubrania, które mają w jesiennej ofercie sklepy online.

Zapraszam na różowy zawrót głowy! :)

Ślę buziaki!

Wasza Aga <3


1. Bonprix - www.bonprix.pl









2. Modne Duże Rozmiary www.ModneDuzeRozmiary.pl
 
3. Eugen Klein www.Palmaris.pl
 




4. Szafa Ani www.SzafaAni.pl


5. Marzena Efir www.Efir.pl






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz