wtorek, 29 września 2015

Woman in black... czyli moja nieco rockowa stylizacja :)


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was stylizację w kolorze BLACK!

W modzie najfajniejsze jest to, że bawiąc się nią... w każdym momencie możesz na chwilę stać się kim chcesz.

Moda nie znosi ograniczeń! :)

Czasem mam ochotę na zwiewną, romantyczną stylizację... a innym razem za pomocą nieco rockowej, odważnej stylizacji wyrazić moją silną osobowość.

W dzisiejszej stylizacji mam na sobie czarny golfik z dzianiny marki Bonprix oraz spodnie ze sprężystej dzianiny marki Monnari.

Czarne skórkowe wdzianko z frędzlami oraz efektowny wisior marki Oyca pochodzą ze sklepu Modne Duże Rozmiary.

Wdzianko ma otwarty fason i rzędy modnych frędzli na rękawach, z przodu oraz na plecach.

Torebka z ćwiekami oraz buty ze sklepu born2be idealnie dopełniają całości stylizacji.

Jesienne buty mają stabilny obcas, elastyczne wstawki z gumy po bokach i wykonane są z porządnej eko skóry.

Ta stylizacja to bardzo uniwersalny look.

Sprawdzi się w wersji codziennej, spacerowej... jak również wyjściowo-imprezowej. :)

Mam nadzieję, że spodobam się Wam w takiej odsłonie.

Dajcie znać!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3









1 komentarz:

  1. Stylizacja jak dla mnie,bo uwielbiam czerń. Do tego bardzo spodobały mi się botki i już się im przyglądam na stronie sklepu :) /Kinia

    OdpowiedzUsuń