sobota, 18 lutego 2017

Moc dodatków czyli... zimowy haul wyprzedażowy z Orsay


Witajcie Kochani!

Jak to jest z Wami? :)

Omijacie szerokim łukiem sklepy, które nie mają rozmiarówki stricte plus size? Czy odwiedzacie je w poszukiwaniu stylowych dodatków? :)

Ja jestem tym drugim typem - chętnie odwiedzam sklepy z mniejszą rozmiarówką, szczególnie w czasie wyprzedaży.

W ciągu tej zimy upolowałam wiele wyprzedażowych cacuszek z Orsaya!

Zapraszam na filmik, w którym pokażę moje zakupy z bliska. :)

Dla niecierpliwych, załączę kilka zdjęć oraz podam ceny... na samym dole wpisu. :)

Miłego oglądania!

Napiszcie mi, które z moich zakupów spodobały się Wam najbardziej!

Buziaki!

Wasza Aga :)










Ceny:
Szale i apaszki - 15 zł za sztukę
Mała torebka w kwiaty - 30 zł
Duża torba z okuciami - 70 zł
Kolczyki - 12.90 zł za parę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz