poniedziałek, 24 kwietnia 2017

INNA JA by INNA TY - wydarzenie w Sopocie!


Witajcie Kochani!

A więc już po WIELKICH EMOCJACH... choć pewnie każda z uczestniczek niedzielnej imprezy w Sopocie z marką Inna Ty przewija w myślach wczorajsze wydarzenia.

Przygotowałam  dziś dla Was obszerną fotorelacje z tego, co mogliście zobaczyć i doświadczyć w Sopocie.

Postaram się podpisać większość ze zdjęć i na końcu dodam galerię selfie z czytelniczkami mojego bloga.

Dziewczyny - dziękuję Wam za każde ciepłe słowo, które wczoraj od Was usłyszałam! <3

Przede wszystkim dziękuję marce Inna Ty za zaproszenie i dostarczenie mi tylu pozytywnych wrażeń!

A więc zaczynamy!

To zdjęcie powstało w pociągu, w drodze z Elbląga do Sopotu...

 W Zatoce Sztuki przywitał mnie pęk firmowych balonów!

 Mogliśmy podziwiać zdjęcia z różnych sesji i kampanii marki.

 Oto selfie z założycielką marki Inna Ty - Joanną Jakubowską-Łukaszuk

 Prawda, prawda i tylko prawda!

 Ha! Miałam nawet swój identyfikator!

 Feeria barw...

 Dziewczyny "w akcji"...

 Ciąg dalszy...

 Selfie ze stylistką Grażyną Rosińską

 Na każdą uczestniczkę imprezy czekała torebka z niespodziankami!

 Tęcza kolorów...


 Warsztaty makijażu z Beauty Art


 Wspaniały widok na morze...

 Stoisko z bielizną - Papillon



 Warsztaty  "Odkryj w sobie piękno" poprowadziła Aleksandra Domurad.

 Panel z blogerkami...

 Mój strój z pokazu mody - boski oranż oraz czerń!

 Wybieg...


 Selfie z Heleną z HRO

Jeszcze jedno selfie z Grażynką oraz galeria selfiaczków z dziewczynami, które znają i lubią mój blog! <3





Buziaki!

Będzie powtórka! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz